• Nieuwe collectie
  • Verzending binnen 2 a 3 werkdagen

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik mijn bestelling terug sturen?

Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop, dien je dit max. 10 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons te laten weten.
Dit doe je door een mail te sturen naar webshop@charlotte-willem.be
Retourzendingen zijn steeds op eigen kosten.

Kan ik mijn retour ook terugbrengen naar de winkel?

Ja graag! 

Woon je in de buurt van onze winkels? Dan is het soms makkelijker én sneller om het pakketje dat je wil terugsturen gewoon bij ons binnen te brengen. Wanneer wij het terug ontvangen zullen wij het artikel controleren op beschadigingen ed. Wanneer dit in orde is, kan u op dat moment een ander artikel kiezen ofwel krijgt u een tegoedbon, deze is 6 maanden geldig in onze winkels.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Onze verzendingen gebeuren met Bpost of postNL. Na je bestelling wordt deze max. 2 werkdagen later verzonden.
Wanneer je bestelling verzonden is krijg je hier ook een automatische mail van. 

Normaal gezien wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd. Ben je niet thuis wanneer de postbode langskomt? Dan laat hij een briefje achter in de brievenbus waarmee je het pakket mag gaan afhalen op het dichtstbijzijnde postpunt. 

 

Worden producten die uitverkocht zijn nog opnieuw aangevuld?

Dit kunnen wij moeilijk op voorhand zeggen. Sommige producten kunnen wij nog opnieuw aankopen.

Heb je vragen over een specifiek product? Mail dan naar webshop@charlotte-willem.be

 

Kan ik mijn online bestelling ook afhalen in de winkel?

Ja zeker!
Bij het afhandelen van je bestelling kan je bij verzendmethode kiezen voor "afhalen in de winkel".
Vink dit aan en rond de bestelling af.
Wij zullen jouw bestelling dan klaarleggen in onze winkel.
Je ontvangt dan nog een mailtje van ons met de vermelding dat je bestelling klaar ligt om af te halen. (Dit kan tot 24u duren)

 

Kan ik mijn bestelling volgen? (Track&trace)

Natuurlijk! Nadat wij jouw bestelling hebben overgeleverd aan Bpost of postNL zal je een apart mailtje van hen ontvangen met daarin een track&trace code.

 

Het product dat ik wil is uitverkocht op de webshop. Ligt het dan nog wel in de winkel?

Vaak wel, omdat we de fysieke klant in de winkel ook nog kans willen bieden om de artikelen te kunnen aankopen.

Staat er uitverkocht? Mail ons dan gerust en we kijken dit voor u na!